کسب درآمد اینترنتی

ساخت وبلاگ
 
 
 
کسب درامد اینترنتی
 
 
 
کسب درامد از اینترنت
 
 

کسب درآمد اینترنتی در منزل کاملا تضمینی
کامل ترین پکیج کسب درآمد از اینترنت روزانه 300 هزار تا 500 هزارتومان تضمینی و تست شده با اثبات درآمدها(آپدیت جدید و قدرتمند 2018)

آسان و در منزل بدون نیاز به سرمایه

دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف وقت ۱ تا ۲ ساعت کار اینترنتی در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت.این بسته به شما امکان خواهد داد که بعد از گذشت یک هفته به درآمدی بالای ۵۰۰ هزار تومان در روز خواهید رسید.

آیا تاکنون تصور کرده اید که چه احساسی خواهید داشت،در حالی که در کنار کامپیوترتان نشسته اید و میلیون ها تومان کسب می کنید و از زندگی لذت می برید؟؟ آیا شما فکر میکنید که کسب درآمد از اینترنت امکان پذیر نیست؟؟ و فقط در حد یک شعار است و کلیشه ای شده؟؟؟ اگر این طرز فکر را داشته باشید سخت در اشتباه هستید.در این دوره ی ویژه خواهید آموخت که این مسئله نه خیالی واهی،بلکه امکانی حقیقی است.
سهولت روز افزون در دنیای تجارت الکترونیک پولساز و پدید آمدن اینترنت،ایجاد کسب و کار در هر نقطه از جهان را برای همگان امکان پذیر کرده است.در حال حاضر به دست آوردن پول به سادگی یک کلیک است و دیگر نیازی به آجر و ملات و ... نیست.پکیج هشت آیتمی ما به شما نشان می دهد چگونه در این روند رو به رشد،حضور پیدا کنید و این افسانه که کسب میلیون ها تومان مستلزم سرمایه گذاری های عظیم،سال ها تجربه یا ساعت ها کار در دفتری بی روح و کسل کننده است را از ذهن می زداید.
تصور اینکه افراد توی گرمای تابستان در خانه ی خودشان زیر کولر میلیون ها تومان پول در میاورند برای آن دسته از افرادی که مجبور هستند برای 40 هزارتومان پول روزی هشت ساعت در اداره کار کنند جای بسی تعجب دارد.من این شغل درآمدزا رو به شما هدیه می دم .
کاری که من به شما آموزش میدم دقیقا همان شغلیست که بنده را با تکنیک هایی فقط با دو ساعت کار با اینترنت به درآمد ماهانه ۴۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان در ماه رسانده است.پس قبل از شروع توضیحات خواهش می کنم زود جا نزنید و تسلیم نشید؛موفقیت همیشه یک قدم بعد از تلاشه.من خواستم و شد پس شما هم بخواید و بدونید قطعا میشه.
 
 
http://res.cloudinary.com/kasbdaramad/image/upload/v1537598651/n7rd_untitled_2.jpg
 
 

بخشش خداوند به هر کس، به اندازه نیت اوست حضرت علی (ع)
،
شما برای پیدا کردن راه های کسب درآمد از اینترنت حتما به خیلی از سایت ها مراجعه کرده اید و مقالات مختلفی را خوانده اید ( چه انگلیسی یا فارسی).اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید.حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید.

شاید بعد از این همه جستجو شاید از خودتان پرسیده باشید:
،
آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟

چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی
،
کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟
 
دیگر نیاز نیست کتاب های خارجی گران قیمت را بگیرید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید تا شروع به کسب درآمد کنید. شما به راحتی در این پکیج پاسخ سوالات خود را کشف می کنید و می توانید از همین امروز از اینترنت کسب درآمد کنید.
پکیجی که پیش روی شماست شامل هشت آیتم کسب درآمد از تمامی روش های کسب درآمد از اینترنت است.و یک روش فوق العاده که فایل اصلی این پکیج میباشد.که درآمد روزهای ابتدایی آن از 500 هزار تا یک میلیون تومان در روز و بین 6 تا 21 میلیون تومان در ماه برای شما خواهد بود.و همچنین اثبات درآمدهای بنده که در ادامه به شما نشان خواهم داد. تیم متخصص ما پس از سالها تلاش انجام تمام راه و روش های ممکن ،از سخت ترین و پیچیده ترین تا آسان ترین روش ،تنها از این هشت روش نتیجه ی میلیونی گرفته است.روشهایی که تمامی افراد جامعه حتی افراد متبدی قادر به انجام آن و کسب درآمد میلیونی خواهند بود.


اثبات درآمدها: آن قسمت آبی رنگ که ملاحظه میفرمایید در آمد امروز بنده میباشد.و آن قسمت قرمز رنگ درآمدی است که در همین دو سه دقیقه ی اخیر از آن سیستم کسب نموده ام:
 
 
کسب درامد از اینترنت
 
 
ما در این پکیج ویژه که شامل هشت آیتم درآمدزا میباشد.از کاربردی ترین و موثرترین روش های کسب درآمد را که خیلی از شرکت های بزرگ و افراد مشهور از ابتدای امر تا کنون از آنها استفاده کرده اند و به موفقیت صددر صدی رسیده اند،بصورت خیلی آسان و کاملا مرحله ای به شما آموزش میدهیم.اگر با دقت این آموزش ها را فرابگیرید مطمئن باشید موفق خواهید شد.
متد و آپدیت جدید و مهمی که به این آموزش اضافه شده است تاقبل از این در هیچ سایتی آموزش داده نشده است ، خیلی از شرکت ها و سایت های معتبر برای به وجود نیامدن رقیب و پایین آمدن فروششان حاضر نیستند این روش ها فراگیر شوند.در این پکیج ویژه،روش مناسب فرد را به او ارائه کرده و تا پایان دستیابی به درآمدی ایده آل پشتیبان او خواهیم بود.
ما در این پکیج تمامی روش های پر درآمد اینترنتی را برای شما قرار دادیم.از آموزش هایی که درآمدی نداشتند مثل:بازاریابی،زیرمجموعه گیری،تبلیغات،رسنو،سایت های الپاری،باینری آپشن و بازارحرام فارکس و...خودداری کردیم.و همچنین روشهای کلاهبرداری را شناسایی و حذف کردیم.و فقط روش های جدید و نوین و درآمدزا و آنهایی که توسط خودمان تست شده و قابلیت درآمدزایی بسیاربالایی دارند را قرار دادیم.شما فقط با آموزش شماره ی یک روزانه بالای 500 هزارتومان درآمد کسب میکنید.و در صورت کار با 7 آموزش بعدی بصورت کاملا تضمینی به درآمد بسیار بالایی همچون بنده میرسید.البته درآمد این شیوه نامحدود است و به میزان تلاش شما و وقتی که برای آن صرف میکنید بستگی دارد.باز به این مسئله اشاره میکنیم که این پکیج شامل همه ی روش های کسب درآمد از اینترنت است.یعنی هر روشی که بتوان از آن درآمدی سالم و حلال بدست آورد را شامل میشود.در واقع شما امروز با تهیه ی این پکیج از وبسایت ما دیگر نیازی به خرید پکیج های منسوخ از سایت های دیگر و دادن هزینه های گزاف نخواهید داشت.چون همه ی روش های مفید را در یک پکیج دانلود و دریافت میکنید. و برای اولین با لذت تجارت الکترونیک پولساز را با پکیج ویژه ی ما تجربه خواهید کرد.
،
ما در این بسته به شما خواهیم آموخت:
،
که چگونه بدون سرمایه،بدون دانش اولیه،بدون امکانات خاص،به درآمدی ایده آل دست یابید.یا اگر درآمدی کمی دارید چگونه آن را با تکنیک هایی به چندین برابر افزایش دهید.
،
این روش ها به قدری آسان و روان و لذت بخش هستند که آرزو میکردید زودتر آنها را کشف کرده بودید.تا زودتر شروع به کسب درآمد میکردید.روش هایی که ما به شما معرفی میکنیم در هر جا و هر مکان اقدام جهت پولسازی اینترنتی و راه اندازی کسب و کار شما خواهند بود.ما واقعا تلاش داشتیم تا روشهایی را در اختیار شما قرار دهیم که اصولی و مطمئن بوده و راهگشای شما در امر تجارت الکترونیک باشد.هیچ چیز بهتر از این نیست که در منزل و با استفاده از امکانات اندک و جزئی , ماهیانه درآمدهای خوب , مناسب , قانونی و شرعی از اینترنت به دست آورید.ما راه و روش درآمد روزانه 500 هزارتومانی را آموزش دادیم و تلاش برای کسب درآمد از آن شماست.این پکیج ویژه را با قیمتی مناسب تقدیم شما سروران میکنیم و امیدواریم که با در اختیار گذاشتن این بسته ی ویژه به شما دوستان عزیز،کمکی هرچند کوچک در جهت پیشرفت زندگی اقتصادی شما بزرگواران انجام داده باشیم.
پس با خیال راحت بسته ی خودتان را از سایت ما دانلود کنید.مسلما هرچقدر بسته کاملتر باشد خرید آن نیز برای کاربر راحتتر خواهد بود.پس هم اکنون میتوانید تمامی روش های کسب درآمد از اینترنت را به همراه آموزش فوق العاده ی روزانه 500 هزارتومان، از وبسایت ما دریافت و از کسب درآمد میلیونی با پکیج ویژه ی ما لذت ببرید.

قیمت اصلی این پکیج 1/500/000 تومان است،اما به دلیل اهمیت مسئله ی اقتصادی و حمایت از هم میهنان و جوانان عزیز قیمت پکیج را با 90% تخفیف و فقط با قیمت 20 هزارتومان تقدیم شما سروران خواهیم کرد. از آنجا که می دانیم خیلی ها در این روزهای سخت دستشان شدیدا تنگ است و حتی یک 1000 تومان هم برایشان 1000 تومان است، پس تصمیم گرفتیم تا این آموزش را با قیمت خیلی خیلی پایین تری در اختیار علاقه مندان و کسانی که شدیدا دوست دارند از وضع موجودشان رها شوند، قرار دهیم.غیر از این 20 تومان مبلغ دیگری پرداخت نمیکنید.تمامی مبالغ حاصل از فروش این پکیج نیز به عنوان یک شیرینی کوچک به کارگروه محترم تهیه و تنظیم پرداخت میگردد که برای تهیه ی این محصول زحمات فراوان کشیدند.
،
محتویات پکیج عبارتند از:

  1 .   10 تا از روش های تضمینی و کاملا کاربردی کسب درآمد میلیونی از اینترنت
  2 .   آموزش فوق العاده روزانه 500 هزارتومان (فایل اصلی این پکیج)
  3 .   آموزش کسب درآمد با ارزهای بین المللی
  4 .   آموزش کسب درآمد تا ماهی 9 میلیون تومان بدون هیچ سرمایه ی اولیه
  5 .   آموزش کسب درآمد میلیونی با استفاده از شبکه های اجتماعی (هدیه)
  6 .   آموزش مارکتینگ حرفه ای و فروش صد در صدی در اینترنت و کسب درآمد آنی
  7 .   روش نوین کسب درآمد بسیار بالا و حرفه ای و علمی در 7 روز کاری
  8 .  نکاتی مهم در جهت موفقیت در تجارت الکترونیک (ویژه)
 
کسب درامد اینترنتی
 
 
 
دوستان عزیز دقت کنید تمامی روشهای کسب درآمد از اینترنت به فروش میرسند و به شما سروران عزیز هدیه داده میشوند.شما حتی در تمام زمینه ها میتوانید کسب درآمد کنید.اما تفاوت  روش هایی که شما در این بسته با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است  که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از ۵ سال به دست آمده و بر  خلاف بسته های دیگر تئوری نیست.پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع  تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.پیشنهاد میکنم بعد از دریافت پکیج مثل بنده عمل کنید و ابتدا از آموزش شماره ی یک، کارتان را شروع کنید و سپس به مرور با بقیه ی آموزش ها کار کنید


 
ارزان ترین و مفیدترین پکیج آموزشی عمرتان را همین الان تحویل بگیرید.شما با 90 درصد تخفیف و فقط با 20 هزارتومان صاحب این پکیج ارزشمند میشوید.بلافاصله پس از پرداخت موفق لینک دانلود پکیج بصورت خودکار برای شما ارسال میشود و تمامی این هشت آیتم را در یک پکیج دانلود و دریافت میکنید.

با استفاده از این پکیج بصورت کاملا تضمینی زندگی مالی خود را متحول میکنید
،
با دو ساعت کار اینترنتی روزانه تا 500 هزار تومان درآمد داشته باشید

 
کسب درامد از اینترنت
 
کسب درامد اینترنتی
 
https://res.cloudinary.com/kasbdaramad/image/upload/v1537600327/1266856_orig.jpg
 
 
 
کسب درآمد اینترنتی...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : کسب درامد ,کسب درآمد اینترنتی ,کسب درامد اینترنتی ,کسب درامد از تلگرام ,کسب درآمد از اینستاگرام ,کسب درآمد از منزل ,کسب درامد تضمینی, نویسنده : ایران کسب tazminkasb بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 1 مهر 1397 ساعت: 16:54

کسب درامد از اینترنت
ﺳﻮﺍﻝ ﺍﻭﻝ : ﺁﯾﺎ ﻣﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﺯ ﺧﺮﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺳﻮﺩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ ؟ ﺁﯾﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﮐﺴﺐ درآمد ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ ؟
،
ﺟﻮﺍﺏ : بله قطعا میتوانید ، ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻭ ﺷﯿﻮﻩ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﯾﮏ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﻣﻮﻓﻖ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺷﺮﺡ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯼ ﺍﺻﻮﻟﯽ ﻭ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺑﻨﺎ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻧﻪ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯼ ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﻬﺎﯼ ﺑﯽ ﺍﺳﺎﺳﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ PTC ﻭ PTRﻭ ﯾﺎ ﺯﯾﺮﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﮔﯿﺮﯼ . …نیست. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﻣﻮﺛﺮﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﺍﺻﻮﻟﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﻭﺵ ﻫﺎﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻭ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺁﻣﻮﺯﺵﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺑﺎ ﻗﺎﻃﻌﯿﺖ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯿﺪﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻧﯿﺎﺯﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻭ ﺍﯾﺠﺎﺩﯾﮏ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻭ ﺛﺎﺑﺖ ﺍﺯ همان روزهای نخست ﭘﺎﺳﺦ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ.


سوال دوم :آیا این روش ها دائمی هستند یا بعد از مدتی منسوخ میشوند و از کار میافتند و دیگر درآمدی ندارند؟
،
جواب: روش های معرفی شده در این پکیج تماما تست شده و قابلیت درآمدزایی بسیار بالایی دارند و با گذر زمان هیچ تغییری در عملکرد آنها یا درآمد آنها ایجاد نمیشود.و این محصول هیچ گونه از کار افتادگی ندارد.


ﺳﻮﺍﻝ سوم : ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﺳﺖ؟ و  ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ ﭼﻘﺪﺭ؟
،
ﺟﻮﺍﺏ : ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺍﻭﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺣﺎﺻﻞ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﻭ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺩﺭﺁﻣﺪ آن بین ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ ﻫﺰﺍﺭتومان ﺩﺭ روز نیز میرسد و ﭘﺲ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ روز ﮐﺎﺭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﯿﻮﻩ ، ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ چند میلیون ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻧﯿﺰ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﯾﺎﻓﺖ ﺁﻧﻬﻢ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ یک ﺗﺎ دو ﺳﺎﻋﺖ ﮐﺎﺭاینترنتی.


ﺳﻮﺍﻝ ﭼﻬﺎﺭﻡ : ﺁﯾﺎ ﻣﻦ ﻣﺠﺒﻮﺭﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ، ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ؟ ﺍﮔﺮ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﮐﺎﺭ ﻧﮑﻨﻢ ، ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﻭﺯ ﺩﺭآﻣﺪﯼ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ؟
،
ﺟﻮﺍﺏ : ﺷﻤﺎ ﭘﺲ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ روز ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ، ﺩﯾﮕﺮ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻠﻬﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ آن ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪﺩﺍﺷﺖ ﭼﻮﻥ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺁﻭﺭﺩ . ﺯﯾﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺟﺎ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺍﯾﺪ ﻭ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺛﺎﺑﺘﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺁﻭﺭﺩ . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﻠﮑﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﯾﺎ ﺣﺘﯽ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖﺳﺮ ﻧﺰﻧﯿﺪ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﮐﺴﺮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ . ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ.


ﺳﻮﺍﻝ پنجم : ﺁﯾﺎ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺩﺭ ﻣﻨﺰﻝ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ؟ ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺧﺎﺻﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ؟
،
ﺟﻮﺍﺏ : بله کارها تماما در منزل و با اینترنت خواهد بود. ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺷﯿﻮﻩ ﻫﺎﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺧﺎﺹ ﯾﺎ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ی  ﺍﻭﻟﯿﻪ ﻧﯿﺎﺯ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ ﺑﻠﮑﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﯾﮏ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ یا تبلت یا گوشی هوشمند ﻧﯿﺎﺯ  ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﯾﮏ ﺧﻂ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﮐﻪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺑﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ یک تا دو ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻮﺳﯿﻠﻪ ﺁﻥ به ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻣﺘﺼﻞ ﺷﻮﯾﺪ ‏( ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﭘﺮ ﺳﺮﻋﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ‏)


ﺳﻮﺍﻝ ششم : ﺁﯾﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ، ﻣﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﯾﮏ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺎﺷﻢ؟ آیا باید تمام فنون و ریزه کاری ها را بلد باشم؟
،
ﺟﻮﺍﺏ : ﺧﯿﺮ …نیازی نیست حرفه ای باشید .چون آموزشات ما کامل هستند.شما فقط در همین حد که کار با کامپیوتر و اینترنت را بلد باشید و یک جای ساکت و آرام برای انجام کارهایتان داشته باشید کافی است.فقط در این صورت موفقیت شما حتمی خواهد بود.


ﺳﻮﺍﻝ هفتم :ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻡ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﯿﺪ؟ ﺁﯾﺎ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﺩﻻﺭ؟
،
ﺟﻮﺍﺏ : ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ طبق شماره حسابی که به سیستم میدهید ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﻭﺍﺳﻄﻪ ﺍﯼ بصورت روزانه ، ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭﺍﺭﯾﺰ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ .و ﺷﻤﺎ ﻫﯿﭻ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺣﺴﺎﺑﻬﺎﯼ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﯾﮕﻮﻟﺪ ، ﭘﯽ ﭘﺎﻝ ﻭ ﯾﺎ ﺁﻟﺮﺕ ﭘﺎﯼ ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺍﺷﺖﺯﯾﺮﺍ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﻻﺭ.


ﺳﻮﺍﻝ هشتم :ﺩﺭﺁﻣﺪﺯﺍﯾﯽ ﻣﻦ ﺍﺯ ﮐﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ؟ ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ روز ﺍﻭﻝ ﻫﻢ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺁﻭﺭﺩ؟
،
ﺟﻮﺍﺏ : بله...قطعا.... ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺷﺮﻭﻉ ﮔﺮﺩﯾﺪﻩ ﻭ ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺖ ﺯﻣﺎﻥ نیز ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﯾﺎﻓﺖ.


ﺳﻮﺍﻝ نهم :‏( ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ‏) ﺁﯾﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﮑﯿﺞ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﮐﺮﺩ؟ ﺁﯾﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺭﻭﯼ ﺁﻥ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﻢ؟ ﺁﯾﺎ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺭﺁﻣﺪﯼ ﺩﺭﮐﺎﺭ ﻫﺴﺖ؟
،
کسب درامد از اینترنت
 
سوال دهم: اگر بعد از دانلود پکیج به مشکلی برخوردم یا سوالی داشتم آیا شما پشتیبان ما هستید؟

جواب: بله اگر سوالی برایتان پیش آمد من در خدمت شما هستم.به همین آیدی در تلگرام پیام بگذارید
،
آیدی پشتیبانی: dbagheri@
،
کسب درآمد اینترنتی...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : کسب درامد ,کسب درآمد اینترنتی ,کسب درامد اینترنتی ,کسب درامد از تلگرام ,کسب درآمد از اینستاگرام ,کسب درآمد از منزل ,کسب درامد تضمینی, نویسنده : ایران کسب tazminkasb بازدید : 122 تاريخ : يکشنبه 1 مهر 1397 ساعت: 16:54